sobota 13. srpna 2016

Liberecký deník #1 - Korálky, korálky a zase korálky

Od 5. až do 11. srpna jsem se s rodiči vydala na jakousi dovolenou do Liberce. Postupně tu budou vycházet články právě o této dovolené pod titulkem "Liberecký deník." (Jestli tedy setrvám až do samého konce.) A dnes Vám povím o prvním z těchto dní.

Jezero v dolomitových jeskyních
Nesnáším brzké vstávání! Byla jsem donucena vstávat někdy v 7... No prostě hrůza! Dlouhou cestu autem trávím (jak jinak) než se sluchátky na uších a pouštím si svoje oblíbené kapely. Přijíždíme do Bozkova, kde jdeme navštívit dolomitové jeskyně. Malé prostory, krápníky a hlavně (to nejlepší na závěr) krásné jezero. Překrásně modrá hladina, voda naprosto průzračná a celkem překvapivě hluboká.

Nakoupila jsem si "pár"
korálků
Po bohatém obědě, který v mém případě tvořil kuřecí plátek s mozzarelou a rajčetem, míříme do Pěnčína, kde je nějaký park, kde chovají kozy, vyrábí sýry a HLAVNĚ výroba a prodej skleněných korálků! Těch druhů co tam bylo! A co jsem toho nakoupila! Kulaté, podlouhlé a všemožné (i nemožné) tvary, Bílá, žlutá, oranžová, červená, růžová, fialová, modrá, zelená, hnědá i černá nebo taky červeno-zlatá, bílo-modrá, černo-bílá a další různorodé barevné kombinace. No, nakoupila jsem jich bohatě, teď ještě tvořit! :D

Výroba korálků


Nechyběla ani prohlídka ve sklárně, kde korálky vyrábí ze skleněných tyčí. No, ta práce na tom je šílená! ŠÍLENÁ! Vážně bych tam nechtěla pracovat... fakt ne, díky.


A pak jen malý výlet k viaduktu, který byl v... ? No není to jedno? Prostě viadukt...

Viadukt (neznámo kde :D)

Liberecká radnice
Pak už jen cesta do Liberce (s pár naprosto nepodstatnými zastávkami v dalších městech), setkání s bratrem a jeho přítelkyní, kteří se k naší malé dovolené přidají až do neděle a ubytování na hotelu, pár metrů od náměstí. Bože, ten hotel je fakt skvělej! Obýváček - gauč pro 3 + gauč pro 2 + křeslo a televize, super ložnice s manželskou postelí a další televizí, ještě jedna menší ložnice, kde jsou 2 postele a lednice plná alkoholu! :D Ne, já si alkohol fakt nedám, já radši něco z toho mála nealko, co tam je. :D

Náš hotelový pokoj...
... i s plnou ledničkou.
Megi

6 komentářů:

  1. Ten viadukt vypadá skoro jako Pont du Gard ve Francii :). Jen ještě jedno patro :D.
    Ten hotel musel stát docela dost, ne? Když tam máte takovej prostor... :)

    (http://gingerjannie.blogspot.cz/)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Normálně ten hotel asi docela dost stojí, ale my jsme to měli objednané přes slevový portál, takže ta cena ve výsledku nebyla tak hrozná :D

      Vymazat
  2. Nedávno jsem byla taky v těch jeskyních, to jezero bylo krásné, ale nejvíc mě překvapila Liberecká radnice, fakt krásná! :)) http://prikrylovatereza.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radnice v Liberci je opravdu krásný kousek architektury. :)

      Vymazat
  3. V jeskyních jsem byla taky. příjemně jsem se tam ochladila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si dokážu představit, takové ochlazení. :D

      Vymazat

O mně

Moje fotka
Knihomolka milující nejen knihy, ale také vycházky do přírody, zvířata (vlky má nejraději) a hudbu, především metal (rock a punk ale také neurazí). I přes poslouchání tvrdší hudby je členkou pěveckého sboru. Stejně tak miluje i kreslení, kterému se věnuje už od mala a proto se rozhodla studovat počítačovou grafiku, kde si zamilovala fotografování. Ráda by uměla hrát na kytaru a bicí. Není tedy divu, že se na kytaru učí hrát, ačkoliv je v úplných začátcích. Velice ji baví dozvídat se nové věci z oboru psychologie a ráda by jí více porozuměla. Chce svůj život prožít jak nejlépe to jen půjde a je ochotna jít si za svými sny, ač se někdy nemusí úspěch dostavit. A co ráda čte? Dystopie, fantasy, ovšem někdy se může objevit i nějaká romantika či detektivka.