pátek 15. července 2016

Knižní výzva 2016

Už jsem se tu zmiňovala, že jsem knihomol? Ne? Tak teď už to víte.
Když jste knihomolem, znamená to pro Vás mnoho věcí. A jedna z nich je se jako další ovečka účastnit všech dostupných i nedostupných knižních výzev, které momentálně probíhají. No a jako knihomol jsem se stala ovečkou a též se účastním Knižní výzvy 2016. (Ostatně jako každý rok, že?...)
Ovšem dosud jsem neodhalila tajemství, jak přečíst 150 knih za rok, takže se obávám, že na letošní rok si nastavíme limit pouze 30 knih. (A to si říkám knihomol.) A pro Vaší zajímavost, letos dosahuje výzva i 240 přečtených knih. Jak to ty lidi dělaj? Mě se neptejte... jak říkám, toto tajemství také stále neznám a dost mě to mrzí. Takže si zůstanu u svých ubohých 30 knih. :D (No vážně, na to, že se považuji za knihomola, nic moc. :D)
Ale teď už se přestanu vykecávat a jdeme na plnění! (Hurá, sláva, už je ta adminka konečně zticha :D!)

Už jsem slíbila, že budu zticha, vím. Ale ještě je tu pár věcí, které si odpustit nemůžu. Tuto miloučkou výzvu, díky níž každoročně ztrácím sebevědomí, neboť můj seznam přečtených knih za rok není nijak zvlášť obsáhlý, vymyslela Ells. Pokud kliknete na její ctěné jméno, ocitnete se na jejích stránkách, přímo na článku právě o této výzvě.


1. Nástroje smrti: Město nebeského ohně - Cassandra Clare
2. Dědictví rodu Trnhoffů - Gareth P. Jones
3. Harry Potter a vězeň z Azkabanu- J. K. Rowling
4. Harry Potter a Ohnivý pohár - J. K. Rowling
5. Harry Potter a Fénixův řád - J. K. Rowling
6. Harry Potter a Princ dvojí krve - J. K. Rowling
7. Harry Potter a Relikvie smrti - J. K. Rowling
8. Bajky Barda Beedleho - J. K. Rowling
9. Selekce: Elita - Kiera Cass
10. Selekce: První - Kiera Cass

11. Letopisy Narnie: Stříbrná židle - C. S. Lewis
12. Letopisy Narnie: Poslední bitva - C. S. Lewis
13. Údolí stínů: Proměna za soumraku - C. C. Hunter
14. Údolí stínů: Hlas měsíčního svitu - C. C. Hunter
15. Možná, možná ne - Robert Fulghum
16. Kytice - K. J. Erben
17. Údolí stínů: Konečná volba - C. C. Hunter
18. Pekelné stroje: Mechanický anděl - Cassandra Clare
19. Pekelné stroje: Mechanický princ - Cassandra Clare
20. Za 15 minut psychologem - Anne Rooney

 21. Píseň ledu a ohně: Hra o trůny - George Raymond Richard Martin
22. Selekce: Dcera - Kiera Cass
23. Selekce: Šťastně až na věky - Kiera Cass
24. Viděla jsem vraždu - Agatha Christie
25. Napůl zlý - Sally Green
26. Napůl divoký - Sally Green
27. Kdo je kdo ve světě stínů - Cassandra Clare
28. Hra o trůny: Vznešené rody Západozemí - kolektiv autorů
29. Zdravý nemocný - Molière
30. Harry Potter a prokleté dítě - J. K. Rowling, John Tiffany, Jack Thorne


Megi

2 komentáře:

  1. Já jsem zatím u 28. knížky :D A vůbec nechápu jak někdo může mít přečtených už 120 knížek, asi jsem vážně pomalý čtenář. :D

    Fandom Before Blood CZ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky by mě zajímalo, jak to proboha dělají. :D Kdybych dokázala číst takhle rychle, nemusel by můj seznam "Chystám se číst" tak příšerně dlouhý :D

      Vymazat

O mně

Moje fotka
Knihomolka milující nejen knihy, ale také vycházky do přírody, zvířata (vlky má nejraději) a hudbu, především metal (rock a punk ale také neurazí). I přes poslouchání tvrdší hudby je členkou pěveckého sboru. Stejně tak miluje i kreslení, kterému se věnuje už od mala a proto se rozhodla studovat počítačovou grafiku, kde si zamilovala fotografování. Ráda by uměla hrát na kytaru a bicí. Není tedy divu, že se na kytaru učí hrát, ačkoliv je v úplných začátcích. Velice ji baví dozvídat se nové věci z oboru psychologie a ráda by jí více porozuměla. Chce svůj život prožít jak nejlépe to jen půjde a je ochotna jít si za svými sny, ač se někdy nemusí úspěch dostavit. A co ráda čte? Dystopie, fantasy, ovšem někdy se může objevit i nějaká romantika či detektivka.