pátek 28. října 2016

Kiss Rocks Vegas


25. května 2016 jsme celosvětově mohli v kinech shlédnout premiéru záznamu z koncertu v Las Vegas skupiny KISS. V České republice se hrála v pardubickém CineStaru. Ovšem já tam nebyla.
Naštěstí o pět měsíců později, 25. října promítalo 100 kin v ČR právě tento záznam z koncertu. A tentokrát jsem si to nenechala ujít!

Trailer:



Tuto událost jsem šikovně spojila s návštěvou mého bratra a v úterý nasedla na vlak do Prahy. Cesta to nebyla nijak zvláštní. Jen dodělat cestou ve vlaku správný makeup, aby celý ten zážitek byl dokonalý! (A taky jsem měla krásné blýskavé nehtíky - černé se stříbrnými třpytkami :D) Setkala jsem se s bráchou a jeho přítelkyní a vzali mě k nim domů. Brácha mi dokonce dal i večeři (:D), pak jsem koukali na prostřeno, než jsem šla do kina Lucerna.






Konečně jsem našla sál, usadila se na své místo a začalo to  - příletem helikoptéry, z které vystoupila samotná skupina ve svých proslulých kostýmech a slovy "You wanted the best you got the best the hottest band in the world! KISS!" Pak už začíná samotný koncert skladbou Detroit Rock City. Na pódiu to doslova jiskří, nechybí oheň, velké led obrazovky a spousta světel.

Následují skladby Creature Of The Night, Psycho Circus, Parasite a o něco tvrdší píseň War Machine. Na konci této skladby přijde plivání ohně, kterého se zhostí Gene Simmons v masce Démona. Při Tears Are Falling se nám zpěvák Paul Stanley vyzvedne do výšin na zdvihací plošině. Následuje Deuce a potom velmi chytlavá píseň Lick It Up, kdy jsem se prostě musela přidat se svým zpěvem. I Love It Loud a zpívání "hee-i-jeje", Hell Or Hallelujah  -  další skvělá píseň a přichází i plivání krve někde mezitím tím vším. (Sama už nevím, kdy přesně to bylo.) 

Dále God Of Thunder a pak přichází otázka od Paula Stenleyho Do You Love Me? Při další písni Love Gun se Hvězdné dítě (Paul Stanley) vydá blíže do publika a to na plošině někde uprostřed hlediště, z které má hezký výhled dolů na své fanoušky. Zde se zdrží i po dobu písně Black Diamond. Na samotném závěru nás čekají skladby Shout It Out Loud a Rock And Roll All Nite, kterou jsem si užila snad úplně nejvíc a opakovala předzpěvy, které nadhazoval Paul Stanley. Při show také samozřejmě nechybělo ani několik kytarových, basových i bicích sól, zdvihací plošiny, létání, spousta úžasných efektů a rozbitá kytara na závěr.



A jaký na to celé mám názor? Samotný koncert to sice není, ale i tak to byl suprový zážitek. Jen mě trochu mrzelo, že se našlo opravdu jen pár jedinců, kteří tleskali, zpívali a skandovali, zatímco u ostatních jsem měla pocit, že jsou tam omylem, když to s nimi ani nehnulo. Jistě, je to kino. Ale tohle není klasický film, ale záznam z koncertu, jehož cílem bylo, aby lidé aspoň trochu si užili tu atmosféru a užili si to, jako by byli přímo tam na tom koncertě v Las Vegas! (Nehledě na ten úvod, kde členové skupiny sami řekli, že záznam vydali, protože na tenhle koncert jsou opravdu hrdí a ať v tom kině klidně tancujeme, zpíváme.... a prostě všechno, co k tomu patří.) Ale i tak mi to stálo za tu cestu a líčení a divné (nebo zkoumavé) pohledy lidí, když jsem si to s černou hvězdou na pravém oku štrádovala po Praze.

A co vy? Byli jste se podívat v nějakém kině? Pokud ne, tak si kupte aspoň to zatracený DVD, protože to za to fakt stojí!

Kdyby měl někdo zájem, na spotify mám playlist Kiss Rocks Vegas. Najdete ho tady. Ale DVD, je DVD, když už jiná možnost není. ;)
Megi

Žádné komentáře:

Okomentovat

O mně

Moje fotka
Knihomolka milující nejen knihy, ale také vycházky do přírody, zvířata (vlky má nejraději) a hudbu, především metal (rock a punk ale také neurazí). I přes poslouchání tvrdší hudby je členkou pěveckého sboru. Stejně tak miluje i kreslení, kterému se věnuje už od mala a proto se rozhodla studovat počítačovou grafiku, kde si zamilovala fotografování. Ráda by uměla hrát na kytaru a bicí. Není tedy divu, že se na kytaru učí hrát, ačkoliv je v úplných začátcích. Velice ji baví dozvídat se nové věci z oboru psychologie a ráda by jí více porozuměla. Chce svůj život prožít jak nejlépe to jen půjde a je ochotna jít si za svými sny, ač se někdy nemusí úspěch dostavit. A co ráda čte? Dystopie, fantasy, ovšem někdy se může objevit i nějaká romantika či detektivka.